• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

13 aspektów kontroli elektronicznych zamówień publicznych. Plan postępowań, a plan zamówień. Dlaczego ten proces nie działa? - zapraszamy w ramach Lubelskiego Forum Samorządowego

online

Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 15.07.2022: 279 zł. 

Ważne informacje o szkoleniu

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych przedstawicieli jst na dwuczęściowe online spotkanie w ramach Forum Zamówień Publicznych, które zrealizujemy we współpracy z Małopolskim Instytutem Samorządu Terytorialnego i Administracji.

I moduł: 13 aspektów kontroli elektronicznych zamówień publicznych, na które powinieneś zwrócić uwagę przed kontrolą. Kto jest bezbłędny, niech pierwszy rzuci kamień!

II moduł: Plan postępowań, a plan zamówień. Dlaczego ten proces nie działa?

zwiń
rozwiń
Program

13 aspektów kontroli elektronicznych zamówień publicznych, na które powinieneś zwrócić uwagę przed kontrolą. Kto jest bezbłędny, niech pierwszy rzuci kamień!


1. Plik czy papier 
2. Które pliki podlegają kontroli 
3. Czy zamawiający sprawdził poprawność podpisów elektronicznych? 
4. Formaty podpisów w kontekście SWZ i instrukcji narzędzi do przyjmowania ofert 
5. Składowanie dokumentów / archiwizacja 
6. Dostępność cyfrowa 
7. Jednolitość danych 
8. Poprawność podpisów zagranicznych 
9. Forma a Postać 
10. Publikacja kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia 
11. Oryginalność plików (sumy kontrolne) 
12. Aktualność menu / nawigacji na stronie zamawiającego - Puste strony “przetargi” na BIP/www 

Plan postępowań, a plan zamówień. Dlaczego ten proces nie działa?

1. Plan zamówień, a plan postępowań. Różnice i punkty styku. 
2. Dobre praktyki procesu planowania. 
3. Najczęstsze błędy w planowaniu. 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Przedstawiciele jst, odpowiadające za zamówienia publiczne, oraz jednostek podległych woj. lubelskiego

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Zygmunt Kopacz - Absolwent Politechniki Poznańskiej Wydział Inżynierii Zarządzania. Doświadczenie zdobywał w Przemyśle stoczniowym. Od 2009 roku zajmuje się elektronizacją procesów zakupowych w biznesie, a elektronizacją zamówień publicznych sektora publicznego od 2012 roku. 
Mateusz Bartosiewicz - doradca ds. Zamówień Publicznych oraz Trener w Open Nexus Sp. z o.o. Wdrożył platformę zakupową w ponad 100 jednostkach podległych pod PZP. Konsultant w zakresie zmian regulaminów zakupowych do 30 tys. EURO.
 

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Koszt udziału dla osób zrzeszonych w Lubelskich Forach Samorządowych: 229 zł.
Koszt udziału dla pozostałych zainteresowanych z województwa lubelskiego: 329 zł.
, przy zgłoszeniu do 15.07.2022: 279 zł. 

Samorządy członkowskie Lubelskich Forów Samorządowych działających przy FRDL RO w Lublinie: Abramów, Annopol, Baranów, Bełżyce, Biłgoraj (powiat), Chrzanów, Cyców, Czemierniki, Dęblin, Garbów, Głusk, Gościeradów, Frampol, Jastków, Kamionka, Karczmiska, Kock, Końskowola, Kurów, Lubartów (gmina), Lublin (miasto), Ludwin, Łuków (powiat), Michów, Międzyrzec Podlaski (gmina), Niedrzwica Duża, Opole Lubelskie (gmina i powiat), Ostrówek, Puchaczów, Puławy (miasto i powiat), Rachanie, Radzyń Podlaski (miasto), Siennica Różana, Stanin, Szczebrzeszyn, Świdnik (miasto), Tomaszów Lubelski (gmina i powiat), Trzebieszów, Trzydnik Duży, Tuczna, Uścimów, Włodawa (gmina), Wilków, Wysokie.


Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.lublin.pl lub mailem na adres forumsamorzadowe@frdl.lublin.pl do 20 lipca 2022r.
Karta dostępna na https://frdl.lublin.pl/fora/forum-premium-jst-wojewodztwa-lubelskiego/najblizsze-spotkania-2022
UWAGA: Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.