1. Dlaczego content marketing jest nadal ważny i o co w nim chodzi.
2. Zasady tworzenia treści (contentu) dla poszczególnych platform SM (Facebook, Instagram), zgodnie z ich możliwościami, zasobami oraz algorytmami.
3. Kim jest Twój odbiorca? – dlaczego warto go znać (określenie grupy odbiorców).
4. Jak tworzyć ciekawe i angażujące treści, które są chętnie oglądane przez odbiorców, na które reagują – do czego warto się przekonać, co wykorzystywać częściej, a czego warto unikać.
5. Prezentacja wielu różnych rodzajów, formatów treści do social mediów – posty podstawowe, link posty, relacje, rolki, live’y, video oraz cykle, infografiki i wiele innych oraz wskazówki w jakich sytuacjach ich używać najlepiej – inspiracje i przykłady graficzno-tekstowych.
6. Co oznacza 3H w content marketingu?
7. Jak wykorzystać moc emocji oraz jak je budzić tworząc treści i używając emoji?
8. Język jakiego warto używać w mediach społecznościowych, żeby skracać dystans z odbiorcą.
9. Jak te 3 formuły copywriterskie pomogą Ci w tworzeniu treści?
10. Jak wykorzystać ChatGPT do tworzenia atrakcyjniejszych treści – scenariusze rolek, plany tekstów, teksty napisane w języku pokolenia Z.
11. Wskazania zasad jakimi rządzą się dobrze przygotowane grafiki.
12. Omówienia znaczenie wymiarów grafik, kolorów oraz fontów i ich doboru jako elementu spójności komunikacji graficznej. – przykłady/inspiracje.
13. Różnorodne formaty grafik, których używamy w Social Media i nie tylko (na przykładzie Facebooka/Instagrama).
14. Przedstawienie możliwości szybkiego (z szablonów Canva) wykonywania efektywnych i różnorodnych grafik przyciągających uwagę odbiorców.
15. Budowanie własnego szablonu grafiki w oparciu o dostępne narzędzia Canva.com Elementy.
16. Animowanie grafik – napisów i zdjęć.
17. Usuwanie tła ze zdjęć i ich użycie.
18. Rozpoznawanie koloru ze stron www.
19. Zastosowanie tzw. mockupów do tworzenia grafik.
20. Tworzenie wykresów, kodów QR.
21. Dodawanie napisów do krótkich filmów (rolek) w dodatkowym narzędziu.
22. Przedstawienie dodatkowych narzędzi do tworzenia grafik (bezpłatne stocki zdjęciowe i video, muzyczne, stocki ikon, inne narzędzia do tworzenia grafik).
23. Czas na pytania.
Kultura, sport, NGO, promocja