Realizacja efektywnych, proaktywnych rozmów z zespołem. Instrumenty komunikacyjne doskonalące umiejętności w roli kierowniczej

szkolenie w formule on-line

termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Przy przesłaniu zgłoszenia do 19 stycznia 2024 r. cena szkolenia to 399 zł netto/os.
Zapraszamy Państwa na dedykowane liderom i osobom na stanowiskach kierowniczych szkolenie, dotyczące prowadzenia rozmów z pracownikami.
1. Model STAR – rozmowa oceniająca kompetencje pracownika - jak stosować w rozmowach rekrutacyjnych i/lub oceniających:
• Przykłady użycia STAR na rozmowie kwalifikacyjnej.
• Rola oraz efekt wykorzystania pytań w komunikacji interpersonalnej.
2. Narzędzia efektywnej komunikacji budujące zaufanie i tworzące relacje:
• Samoocena poziomu kompetencji komunikacyjnych.
3. Reguły Szefa, expose - tworzenie i komunikowanie wizji zespołu, zasad, granic:
• Składniki przygotowania wystąpienia, co wpływa na budowanie autorytetu.
4. Udzielanie informacji zwrotnej - feedback:
• Warianty informacji zwrotnych - jaka powinna być informacja zwrotna?
• Jak prawidłowo udzielać informację zwrotną?
5. Jak konstruować pochwały motywujące:
• Kultura feedbacku i model konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej.
6. Kroki przygotowujące do trudnych rozmów:
• Sposoby udzielania negatywnej informacji zwrotnej.
Cena: 439 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Przy przesłaniu zgłoszenia do 19 stycznia 2024 r. cena szkolenia to 399 zł netto/os.
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać do 13 lutego 2024 r.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa