• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Lubelskie Forum Samorządowe: Jak przygotować się do kontroli zgodnie z PZP. Trudne przypadki podpisów.

online

Koszt udziału dla osób zrzeszonych w Lubelskich Forach Samorządowych: 180 zł., dla pozostałych zainteresowanych z województwa lubelskiego: 279,00 

Ważne informacje o szkoleniu

Zaprasza Państwa na spotkanie szkoleniowe w ramach Forum Samorządowego dot. kontroli zgodnie z nowym prawem zamówień publicznych. Z naszej propozycji może skorzystać każdy specjalista ds zamówień publicznych jst lub jednostki podległej woj. lubelskiego..

zwiń
rozwiń
Program

Proponowany program spotkania:

1. Elektronizacja zamówień a kontrola. 
2. Rozszerzony katalog obowiązujących nas ustaw. 
3. Kontrola wg. PZP 
4. Odpowiemy na pytania:

- Kto kontroluje?
- Jak kontroluje i na podstawie jakich przepisów?
- Postępowania elektroniczne - drukować czy nie drukować?
- Czy format pliku ma znaczenie?
- Czy prowadzić weryfikację podpisów a może walidację?
- Czy pobierać potwierdzenie weryfikacji/walidacji?
- Jakie są najczęstsze uchybienia?
- Forma elektroniczna i postać elektroniczna - różnice.
- Jak archiwizować pliki? 
  5. Trudne przypadki podpisów elektronicznych.
 6. DYSKUSJA.

 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Osoby zajmujące się audytem lub kontrolą zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych oraz kontrolujące jednostki podległe i nadzorowane. Kierownicy lub pracownicy działów zamówień publicznych, pracownicy jednostek sektora finansów publicznych odpowiedzialni za realizację zadań z zakresu zamówień publicznych, Audytorzy i kontrolerzy zatrudnieni w jednostkach sektora finansów publicznych, oraz wszystkie osoby zainteresowane uzyskaniem informacji na temat sposobu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwent Politechniki Poznańskiej Wydział Inżynierii Zarządzania, który doświadczenie zdobywał w przemyśle stoczniowym. Od 2009 roku zajmuje się elektronizacją procesów zakupowych w biznesie, a elektronizacją zamówień publicznych sektora publicznego od 2012 roku. 

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Koszt udziału dla osób zrzeszonych w Lubelskich Forach Samorządowych: 180 zł.
Koszt udziału dla pozostałych zainteresowanych z województwa lubelskiego: 279,00 zł.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.lublin.pl lub mailem na adres forumsamorzadowe@frdl.lublin.pl do 26 stycznia 2022r. Karta dostępna na stronie http://frdl.lublin.pl/fora/forum-premium-jst-wojewodztwa-lubelskiego/najblizsze-spotkania-2021
UWAGA: Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.