Szanowni Państwo
Koordynatorzy ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego zaprasza Państwa do udziału w kolejnym spotkaniu Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych.
Do 31 marca 2025 r. każdy podmiot publiczny musi opracować raport, obrazujący przede wszystkim to, jak spełnia minimalne wymagania w zakresie zapewniania dostępności opisane w art. 6 ustawy. Raport ten powinien zostać opublikowany na stronie Biuletynu Informacji Publicznej danego podmiotu lub jego stronie internetowej, jeśli nie posiada BIP. Spotkanie Forum pozwoli na przygotowanie się koordynatorów dostępności do sporządzenia raportu o stanie zapewniania dostępności. To doskonały moment, aby przeprowadzić monitoring wdrażania dostępności i wykorzystać najbliższe miesiące, by wdrożyć rozwiązania, które nakłada na podmioty publiczne ustawa o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. To również doskonała okazja do aktualizacji wiedzy o możliwościach zapewnienia dostępności, poznanie dobrych praktyk, nowych rozwiązań, jakie pojawiają się w urzędach w celu zapewniania dostępności. Podczas spotkania zapoznamy uczestników z różnymi case study – przykładami rozwiązań, likwidujących bariery architektoniczne, informacyjno-komunikacyjne. Wskażemy najlepsze dobre praktyki. Przedstawimy również rozwiązania, które można wprowadzić bezkosztowo, a które są znaczące dla zapewniania dostępności i warto je ująć w raporcie.
Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych działające przy Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego jest platformą współpracy i integracji pracowników pełniących funkcję koordynatora ds. dostępności, spotykających się cyklicznie na organizowanych przez FRDL spotkaniach on-line dwa razy w kwartale; opłata kwartalna dla Forumowiczów wynosi 290 zł. + vat.
Pozostałe