SPOTKANIA FORUM w 2025

Szanowni Państwo
Koordynatorzy ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego zaprasza Państwa do udziału w kolejnym w 2025 roku spotkaniu Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych. Spotkanie odbędzie się 12 września 2025 r. w godzinach 9.30 – 13.30.

Zatrudnianie i rekrutacja pracowników z niepełnosprawnościami, zasady rozliczania PFRON

• Program Forum skupia się na kwestiach praktycznych i problemowych związanych z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych. Uczestnicy zapoznają się z wymaganiami wynikającymi z ustawy o dostępności oraz Kodeksu pracy.

• Spotkanie ma na celu zapoznanie uczestników z kluczowymi aspektami skutecznego przeprowadzania procesów rekrutacyjnych i zatrudniania pracowników z niepełnosprawnościami. Spotkanie pomoże koordynatorom dostępności w uzyskaniu wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie prowadzenia rekrutacji, zatrudniania osób niepełnosprawnych, wypracowanie rozwiązań, ułatwiających rekrutację i integrację pracowników z niepełnosprawnościami.

Ekspertem prowadzącym spotkanie będzie: Dariusz Gosk - ekspert ds. dostępności, trener, audytor. Długoletni Członek Zarządu i Dyrektor Agencji Zatrudnienia Fundacji Aktywizacja. Posiada 18-letnie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych zajmujących się aktywizacją zawodowa osób z niepełnosprawnościami. Współpracuje z pracodawcami w zakresie realizacji projektów dostępnościowych, adaptacji i przystosowywania miejsc pracy, zarządzania różnorodnością. Jest autorem publikacji „Komunikacja bez barier - praktyczny poradnik kontaktu z osobami z niepełnosprawnościami” oraz „Dostępność szansą dla biznesu”.

Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych działające przy Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego jest platformą współpracy i integracji pracowników pełniących funkcję koordynatora ds. dostępności, spotykających się cyklicznie na organizowanych przez FRDL spotkaniach on-line dwa razy w kwartale; opłata kwartalna dla Forumowiczów wynosi 290 zł. + vat (płatne na początku kwartału po spotkaniu).

Prosimy o potwierdzenie obecności poprzez przesłanie informacji w odpowiedzi zwrotnej lub na skrzynkę mailową forumsamorzadowe@frdl.lublin.pl


 

Szanowni Państwo
Koordynatorzy ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych


Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego zaprasza Państwa do udziału w kolejnym ogólnopolskim spotkaniu Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych w dniu 10 lipca 2025r.

Dostępność cyfrowa – zmiany przepisów, aktualne zagadnienia i praktyczne wskazówki postępowania

Program Forum skupia się na przeanalizowaniu aktualnych zagadnień i praktyk w zakresie wdrażania dostępności cyfrowej w jednostkach administracji publicznej. Podczas spotkania podsumujemy zasady dostępności cyfrowej wraz z analizą zmian jakie wprowadziła ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz ustawy - Ordynacja podatkowa.  
 

E-ZGŁOSZENIA i PROGRAMhttps://frdl.lublin.pl/tematy/elektronizacja-i-cyfryzacja-urzedu/dostepnosc-cyfrowa-zmiany-przepisow-aktualne-zagadnienia-i-praktyczne-wskazowki-postepowania-ogolnopolskie-forum-ko/106362

Ogólnopolskie Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych działające przy Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego jest platformą współpracy i integracji pracowników pełniących funkcję koordynatora ds. dostępności, spotykających się cyklicznie na organizowanych przez FRDL spotkaniach on-line dwa razy w kwartale; opłata kwartalna dla Forumowiczów wynosi 290 zł. + vat.

************************************************************************

Dla osób zainteresowanych przystąpieniem do Forum polecamy zapoznanie się z dokumentami Forum w zakładce "Dołącz do Forum": http://frdl.lublin.pl/fora/forum-koordynatorow-ds-dostepnosci-w-jednostkach-sektora-finansow-publicznych/dolacz-do-forum 

Forum Koordynatorów ds. dostępności w JSFP działające przy Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego zawiązało swoją działalność podczas inauguracyjnego spotkania, które odbyło się 12 lutego 2021 r. Ideą powołania Forum było stworzenie platformy współpracy i integracji pracowników pełniących funkcję koordynatora ds. dostępności, spotykających się cyklicznie na organizowanych przez FRDL spotkaniach on-line, konferencjach, kongresach czy sesjach wyjazdowych. Jest to pierwsze forum działające przy Fundacji, które od początku działalności realizuje spotkania Forum w formule on-line.

Głównym celem działania Forum Koordynatorów ds. dostępności w JSFP jest systematyczna działalność konsultacyjna i doradcza realizowana poprzez spotkania on-line i konsultacje z ekspertami, podnoszenie umiejętności i poszerzanie wiedzy członków Forum, rozwiązywanie kwestii problemowych, możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy członkami Forum. Spotkania w ramach forum są realizowane w formule on-line.

Serdecznie zapraszamy do zrzeszenia się w Forum i udziału w organizowanym spotkaniu!

Natalia Gmurkowska 
Koordynator Forów Samorządowych Województwa Lubelskiego
Kontakty: n.gmurkowska@frdl.org.pl  mob: +48 502525121